SamuCam
Samu::Gloss
BTW::By the way
C&D::Cease and Desist
CES::Consumer Electronics Show
DA::Dumb A$$
IE::Internet Explorer
LOTR::Lord of the Rings
NSFW::Not Safe for Work
OMG::Oh My God!
PR0N::p0rn
SO::Significant Other
SFAW::Six Flags Astroworld
WTF::What the F'
Archives
All
01.12 08.11 05.11
04.11 01.11 12.10
11.10 10.10 09.10
08.10 07.10 06.10
05.10 11.09 10.09
09.09 08.09 07.09
06.09 05.09 04.09
03.09 02.09 01.09
12.08 11.08 10.08
09.08 08.08 07.08
06.08 05.08 04.08
03.08 02.08 01.08
12.07 11.07 10.07
09.07 08.07 07.07
06.07 05.07 04.07
03.07 02.07 01.07
12.06 11.06 10.06
09.06 08.06 07.06
06.06 05.06 04.06
03.06 02.06 01.06
12.05 11.05 10.05
09.05 08.05 07.05
06.05 05.05 04.05
03.05 02.05 01.05
12.04 11.04 10.04
09.04 08.04 07.04
06.04 05.04 04.04
03.04 02.04 01.04
12.03 11.03 10.03
09.03 08.03 07.03
06.03 05.03 04.03
03.03 02.03 01.03
12.02 11.02 10.02
09.02 08.02 07.02
06.02 05.02 04.02
03.02 02.02 01.02
12.01 11.01 10.01
09.01 08.01 07.01
06.01






Get Firefox!

home | talk | see | portfolio | obsessions | contact
Page Navigation [ 1 ]
search::
Sam is doing what!


    Wednesday, February 23, 2005  

    angelic :: posted 9:03:35 AM :: comments(0) ::permalink

    Someone please make the snot in my head go away! Ugh! Hey I learned how to bend wood this weekend! Not like that you DA! I had to bend a 2x8x10 piece of wood into an arch ... backcut a 3/4 thicknes notch every 1/4" and wamo! flexy wood, cool! OK did anyone see the race this weekend NICE! all of it ... Trucks were great Busch was great T-Stew what an unbelievable shot through the grass up the bank never lose speed save! WOW! and the 500 what a finish! SILLY SEASON IS ON!

    This might be a re-blog but it might be new to you!
    Neato type stuff can be found here.

    WTF?!?! is this?

    Set up or not this is funny... thanks to G for the link!

    Ok for those who have not seen Dog the Bounty Hunter on A&E, there is a marathon this sunday evening... it's worth a look!

    PRON your name in lights thanks to DD for the link!

    OK for those who are sending it... I do not want to see the spoilers of the next Star Wars movie... please I've seen a couple don;t want to ruin the rest... i.am.jedi








    Thursday, February 17, 2005  

    sick :: posted 8:14:29 AM :: comments(0) ::permalink

    Still sick... not going to stay at work today I don't think. Anyway I found this little gem and thought I'd hook y'all up... that text to speech thing has come so far ...

    If you have a fresh water aquarium, you need some of these! They flouresce more when the water is dirty.

    ta




    Wednesday, February 16, 2005  

    sick :: posted 3:50:27 PM :: comments(0) ::permalink

    Been awhile...
    The insanity continues though... I'm sorry but life is just moving to fast to record it right now.

    I took Dade and Dad to the monster trucks the other night... blacked out Escalade with spinners on it .. how funny is that! 'digger won of course!

    Right now I'm sick sick sick... and I can't figure out my insurance deal. Primary seconday it's just crappy that they force you to be primary on your employer... Angie's insurance is a lot better but I can't choose it as primary... sucks!

    I've seen tons of good linkls lately... and I know it's old news but maps.google.com is the shit! One of the coolest things I've seen on the net in some time. Try searching for "pizza near 77521" that's Baytown... you'll get the idea play around with it.

    Another cool app baby Name Voyager how cool!

    BTW there is a listing of the best hubble images of all time listed at space.com wow!

    You sometimes wonder why the computer is so slow... well let's take chess, every time you make a move the computer has to think out all potential game outcomes from all of it's potential moves! Wanna see what that looks like... check this! out... thinking machine will show the moves, it's quite enlightening.

    Gadgets keep coming and coming, last year I got one of the best gadgets ever, a Bluetooth Headset for my T610... using this headset I'm able to leave my phone in my pocket while I dial out or receive calls. I can dial by saying the name of a person I can have it announce in my ear who is calling so I choose to answer or not and all the while with nary a wire. Well I think thios little gadget might have to replace the headset!

    Bluetooth rearview mirror


    Also on the gadget front, this looks mega hot! Can't wait for a US version...

    Some of you know I have a cert to scuba. I am dieing to get wet ASAP... I already have an underwater housing for my digital stil camera, but how about my videocam? Too expensive! often times it's more than the camera for the housing, until a DIY verion came along... looks intriguing.

    enough enough... BTW I'm reading this book right now The Matrix and Philosophy: Welcome to the Desert of the Real WOW cool it is! Did you know Morpheus is the Greek god of dreams? Kinda neat in that he is the one in charge of "waking people up" from the Matrix! I highly recomend the book for those interested.

    WTF are these people doing!

    More catfightin'

    The other night we watched Mary Poppins ... how cool, spoonful of sugar, supcalifragilisticexpialidocious, chim chimmeny I smiled so much my jaws hurt, then last night we watched Saw... demented! gotta jet ::-samu




    Wednesday, February 02, 2005  

    angelic :: posted 2:49:44 PM :: comments(0) ::permalink

    WTF! Leroy Wells damn!

    OMG! Ok those drinks they light in the clubs... well... I love the part where he goes off like Puff the magic Dragon!

    Speaking of dragons... Dragon's War looks the shit! but I can't figure out if it's real or not...

    This is wild! A mirror made from wood!

    Just in case you need a Russian Missle Launcher or some ad space on Jeff Bagwell's Ex wife's cleavage! ... you can get anything on the internet!

    Ok, if you thought that thing where someone snorts a string or snake or something up their nose then out of thier mouth was wild... just wait 'til you get a load of this guy!

    Last one... How to fold a t-shirt in 1 second!

    Seeeeee I told you there would be more... i.am.jedi


    smiley :: posted 12:37:34 PM :: comments(0) ::permalink

    What a week it's been! First on deck is Vegas... Angie had to go for business and I decided to tag along... on the first day I lost, but we went to see Blue Man Group at the Luxor and it was way cooler than I thought it would even be! It's really hard to do justice as to just what BMG is but take a look at this video and that will give you some idea. Next day I lost and Angie worked so it was craptacular but that evening we went to the Shadow Bar at Ceasers Palace and even though it was nut to butt we some how managed 2 seats front and center at the bar. This is one of those bars where the bartenders do all of the flair stuff. So that was cool and then there are the naked women's shadows that are ever gyrating behind the bar. We go a little drunk it was fun! The next day(last day) we checked out and headed for food to feed the hang over... ended up at the Hard Rock Hotel and Casino. After a little grub we set out to play some more. Well at this point I had not really won anything substantial and was down a fair amount. I threw down my last C note and got hot on craps... won back half of what I had lost so that was pretty good!

    Then on Saturday Angie and I took our family out for a night, got a limo, and went to Mark's then to see Cirque du Soliel's Varekai it was a blast!



    links...
    This is cool if not paper and ink eating! Rasterbate!

    Mix a bunch of testosterone and alcohol some mud, 4 wheelers, and burnouts and you get this rather long video!

    Revenge can be a bitch... watch out when you make those videos girls!

    Now this is some funny ass shit! Hypnogasm!

    One time we did this to the couples car at the wedding. FUnny!

    More soon...


    Page Navigation [ 1 ]